Meteen naar de inhoud

FAQ

Vraag: Ik heb een Belgisch bedrijf, kan ik bij jullie BTW-vrij bestellen?

Antwoord: Dat kan zeker. Maak een account aan en stuur een e-mail met je BTW nummer naar info@nonstandard.nl. Het BTW nummer wordt gecontroleerd en na goedkeuring word het account omgezet naar BTW-vrij. U kunt nu winkelen, de prijzen die u ziet zijn exclusief BTW.

 

Vraag: Ik kan niet meer inloggen?

Antwoord: Dat kan meerdere oorzaken hebben. Oplossing: even snel opnieuw registreren / nieuw account aanmaken en het probleem is in de meeste gevallen opgelost. Mocht je er niet uit komen, neem dan even contact op via mail of chat.

 

Vraag: Hebben jullie een winkel / showroom waar ik mijn spullen kan kopen?

Antwoord: Wij zijn geen “fysieke” winkel. Wij hebben wel een grote ( nog steeds groeiende) voorraad, dus je kunt langs komen om je spullen op te halen. Let op: alleen op afspraak!

 

Vraag: Hebben jullie ook samples, zodat ik het eerst proberen kan?

Antwoord: Nee helaas, wij hebben geen samples. 

 

Vraag: Ik heb een kado nodig voor iemand, weten jullie wat ik voor diegene kan kopen?

Antwoord: Ja natuurlijk! In de webshop staan een aantal kadobonnen, dan weet je zeker dat je het goede koopt. Staat het juiste bedrag er niet bij, neem dan even contact op, dan maken we een bon op maat.

 

Vraag: Ik heb jullie daarnet een mail gestuurd (bijv. ca. 20:30 uur) en ik heb nog geen reactie terug (22:00 uur ), hebben jullie mijn mail wel ontvangen?

Antwoord: Ja die hebben wij ontvangen, maar ook hier is er een privé leven naast het werk. Doorgaans wordt er binnen een uur gereageerd (ook buiten kantooruren), maar ook voor ons komt er een eind aan de werkdag. De ene keer is het einde om 18:00 uur, een andere keer om 23:00 uur, maar geen stress: iedere mail wordt beantwoord……….zo snel mogelijk.

 

Vraag: Zou ik ook zonder factuur kunnen kopen, dat ik dan niet de BTW hoef te betalen?

Antwoord: Helaas zal dat niet gaan, ook ik moet mijn inkoop/verkoop boekhoudkundig verantwoorden. Je krijgt gewoon een factuur met BTW.

 

Vraag: Ik heb een bestelling geplaatst, maar ik heb geen bevestigingsmail ontvangen, krijg ik deze nog of doen jullie daar niet aan?

Antwoord: Als het goed is, krijg je na een geplaatste bestelling een orderbevestiging. Het kan voorkomen dat je deze niet in je normale inbox krijgt, maar in de spam.